Notki w archiwum:

listopad25

Jesienny nostalgiczny...

dodano: 25 listopada 2009 przez Agnieszka Merklinger


Jesien, szaro buro, czasem ponuro... Ale na oku nie busi tak byc.. Odcienie rózu, niebieskosci z odrobina czarnego cienia... Twarz: podklad Vichy, róz paletka VIP Astor Oczyska: Róz - pylek OPIA, niebieskosc Inglota, Czarny pylek OPIA Usta: neutralne - podklad...



listopad25

Delikates...

dodano: 25 listopada 2009 przez Agnieszka Merklinger


Witam :* Cos nie w moim stylu-czyli delikatnie ;p Cienie: zólty i rozowy Inglot :)



listopad25

Zaatakowana przez Wampira....

dodano: 25 listopada 2009 przez Agnieszka Merklinger


W3oraj wieczorem, zostalam zaatakowana przez Wampira... O zgrozo stalo sie to niespodziewanie .. Ataku dokonal z przyczajenia ;) A tak serio to kosmetyki uzyte do wykonania to : Bialy cien na twarz z palety Baylis & Harding Fioletowe cienie- paleta VIP z Astora i My Secret Czerwony cien- Inglot Na ustach prócz fioletu-czarny cien Inglot i blyszczyk z IsaDora-przydal sie...



listopad24

Konkursowy ;)

dodano: 24 listopada 2009 przez Agnieszka Merklinger


Oto makijaz zrobiony na potrzeby konkursu, który udalo sei w3oraj wygrac..I chcialam pogratulowac rowniez Maii -cudowny makijaz :** Temat: Zrób sobie zdjęcie w najbardziej szalonym makijażu.. No wiec szalenstwo na o3ach i ustach :D  



listopad21

DJ get the Party started

dodano: 21 listopada 2009 przez Agnieszka Merklinger


Dzien Dobry blogerki i blogerzy :) Makijaz wykonany wczoraj na impreze ze znajomymi w klubie..Mialo byc szalowo-pokaz mody -ale zostal przelozony na przyszly weekend ;) Impreza i tak udana, podziekowania dla tych, dzieki ktorym taka byla :*:* Makijaz mocny i swiecacy - zdjecia nie oddaja w pelni uroku... Sa to foty z przygotowan przed bajlango-dlatego lokówka w dloni i bluza dresowa ;p;p;p...



listopad19

Andrzejkowo?

dodano: 19 listopada 2009 przez Agnieszka Merklinger


Czesc kochane blogowiczki :* Lapiac chwile wolnego czasu chcialam wykonac makijaz na pewien konkurs-ale jak juz porobilam fotki i zmylam go, to przypomnialam sobie, ze logo nie dalam konkursu i lipa :( Wiec wstawiam go tutaj...nie jestem z niego zadowolona-przede wszystkim aparat mi sie zepsul ;( nie dziala lampa i kazde zdjecie wychodzi czarne albo biale ;( Ehhh fatalny nastroj mam...  



listopad15

W klimacie fioletu...

dodano: 15 listopada 2009 przez Agnieszka Merklinger


Tylko jedno zdjecie :( Ale postaram sie wiecej wkrotce rzucic ;) Kosmetyki Cienie: My Secret i Inglot Podklad : Vichy Róz: Isa Dora Usta: blyszczyk bez nazwy



listopad8

IsaDora - make up wygranymi kosmetykami

dodano: 8 listopada 2009 przez Agnieszka Merklinger


Witam, Bardzo dugo mnie nie byo, a to ze wzglédu na ' wirusy ', które sobie smacznie siedzialy w moim laptopie i pozeraly go bezwzglednie...Zjadly wiele ;( Dopiero dzis tak naprawde zostalam  ' podlaczona ' do laptopa (zreszta nowego) i internetu...Przepraszam za pisownie..Nie mam polskich znakow ;(   Tak jak wizazystka i Maja02 (dopiero dzis lapiac chwile czasu i majac dostep do...